Куди сумчани можуть поскаржитися на якість медобслуговування

0

8 жовтня офіційно почав працювати контакт-центр Національної служби здоров’я. Про це повідомляють на офіційній сторінці НСЗУ у Facebook.

8 жовтня офіційно почав працювати контакт-центр Національної служби здоров’я

Як повідомляє прес-служба НЗСУ, це перший в Україні подібний контакт-центр, який обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників медзакладів.

За словами голови НЗСУ Олега Петренка, контакт-центр створений для зворотного зв’язку пацієнтів та лікарів.

Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі.

Зателефонувавши в робочий час, можна буде поставити питання оператору.

Усі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, будуть реєструвати і скеровувати у відповідні підрозділи НСЗУ для вирішення.

Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту, – йдеться у повідомленні.

Телефонувати можна за номером 1677. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів безкоштовні.

Коментувати
25 листопада 2020
24 листопада 2020
23 листопада 2020
20 листопада 2020
19 листопада 2020
18 листопада 2020
17 листопада 2020