Онлайн-сервіси від Пенсійного Фонду України: що потрібно знати сумчанам

0

Пенсійний Фонд України впровадив ряд сервісів, орієнтованих на пенсіонерів, застрахованих осіб і страхувальників. Їх мета – зробити послуги Фонду доступнішими, а його діяльність – прозорою.

Онлайн-сервіси від Пенсійного Фонду України: що потрібно знати сумчанам

На прес-конференції для сумських, полтавських і кропивницьких журналістів, що відбулася у Полтаві, заступник Голови правління Пенсійного фонду України (ПФУ) Владислав Машкін докладно розповів про послуги.

Так, застрахована особа може через онлайн-кабінет страхувальника отримати інформацію про свій «зароблений» страховий стаж і щомісячні відрахування роботодавцем. Зайшовши на сайт, можна отримати довідки про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), про розмір пенсії; витяг із Реєстру застрахованих осіб. Достовірність цих документів підтверджується QR-кодом, а отже, вони без будь-якого додаткового підтвердження мають прийматися на місці запиту документа. Сервіси також дають можливість налаштувати послуги безкоштовного СМС-інформування  – щодо призначення чи перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем; розміру страхового стажу.

Через кабінет страхувальника можна перевірити  інформацію про подання звітності, побачити повну інформацію стосовно сплати підприємством і фізичними особами-підприємцями єдиного соціального внеску, в тому числі й заборгованості. Також через кабінет можливо отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час лікарняного.

Ще через особистий кабінет можна подати електронне звернення до Пенсійного фонду та записатися на особистий прийом.

Як зареєструватися на сайті, створити свій кабінет і користуватися послугами, розказав начальник управління інформаційних систем і електронних реєстрів Головного управління ПФУ в Полтавській області Сергій Гавриленко. Насправді все не надто складно, – свідчать ролики, що показують технологію користування онлайн-послугами.

Отже, як зареєструватися? Реєстрація на веб-порталі можлива двома способами: за електронним цифровим підписом або за логіном і паролем. Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Перелік таких центрів є на порталі. А логін і пароль видається в будь якому відділені Пенсійного фонду, обов’язково –  при пред’явленні паспорта та ідентифікаційного коду. Хоча фахівці радять все ж отримати електронний підпис. Це можна зробити й у відділенні Ощадбанку, якщо ви отримуєте пенсію в ньому. Ще один варіант – отримати нові пенсійні посвідчення, що є водночас і платіжними картками, і містять електронний підпис пенсіонера.

Відео про те, як користуватись особистим кабінетом, отримувати онлайн-довідки та замовити послугу СМС-інформування, можна переглянути на офіційному веб-ресурсі ПФУ www.pfu.gov.ua у розділі «Інструкції».

Онлайн-сервіси від Пенсійного Фонду України: що потрібно знати сумчанам

Начальниця Головного управління ПФУ в Сумській області Тетяна Зленко у виступі на прес-конференції повідомила, що Сумщина є лідером упровадження електронних сервісів Фонду для клієнтів. На веб-порталі Пенсійного фонду зареєстровано понад 40% населення області, з яких: 198,8 тисячі – пенсіонери; 51,1 тисячі – особи з інвалідністю, для яких подібна форма отримання послуг є особливо важливою; 175,2 тисячі – працездатні особи.

Пенсійні посвідчення нового зразка, що поєднують у собі документ, платіжну карту та електронний цифровий підпис, на Сумщині оформлено для 25 тисяч пенсіонерів – це половина із можливих. До SMS-інформування від Пенсійного фонду на Сумщині підключено вже понад 42 тисячі осіб, які оперативно одержують інформацію про формування страхового стажу, що важливо для працюючих осіб та/або про зміни у пенсійних виплатах, що  завжди актуально для пенсіонерів, – зазначила Тетяна Зленко.

Близько 40% пенсіонерів на Сумщині проживають у сільській місцевості, наголосила начальниця управління, тож сучасні можливості Пенсійного фонду, що дозволяють дистанційно обслуговувати громадян, справді потрібні.

До речі, в області необхідність обслуговування сільського клієнта обумовили і впровадження пілотного сервісу, що отримав назву «Пенсійний допомогомобіль».

Цей пересувний офіс Пенсійного фонду оснащений сучасною технікою, що дозволяє надавати більшість послуг, які клієнт може одержати в установі Фонду. Виїжджаючи до найвіддаленіших пунктів області, допомогобіль за місяць відвідав 15 населених пунктів, де працівники Фонду надали 267 пенсійних послуг. Ще десять послуг були спрямовані на допомогу у відновленні колись порушених трудових прав для збільшення пенсійних виплат, – розповіла Тетяна Зленко.

Графік роботи пенсійного допомогомобіля можна знайти на офіційному сайті Головного управління ПФУ в Сумській області. У ньому зазначені райони і населені пункти, які відвідає допомогомобіль, і час початку його роботи.

Текст: Лариса Бабела

Коментувати

23 серпня 2019
22 серпня 2019
21 серпня 2019