Почала роботу “гаряча лінія” МОН з питань вступної кампанії 2019 року

0

Що таке конкурсний бал і як він розраховується, скільки заяв можна подати на бюджетну і контрактну форми навчання, якими пільгами можна скористатись під час вступу. Відповіді на ці та інші запитання вступники тепер зможуть отримати, звернувшись на гарячу лінію МОН або у приймальню громадян щодо вступної кампанії. Їхня робота триватиме до 9 серпня.

Почала роботу “гаряча лінія” МОН з питань вступної кампанії 2019 року

Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:

прийом громадян: м. Київ, бул. Т. Шевченка, 16, к. 401 (понеділок-четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця – з 9:00 до 17:00)

консультативні телефонні лінії (понеділок-четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця – з 9:00 до 17:00)

МОН

  • +38 (044) 287-89-29
  • +38 (068) 951-25-13
  • +38 (050) 550-54-11
  • 0 (800) 504-425 – безкоштовно

Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2019@mon.gov.ua

Почала роботу “гаряча лінія” МОН з питань вступної кампанії 2019 року

Додаткові телефони:

директорат професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО):

  • +38 (044) 287-89-14;

директорат дошкільної та шкільної освіти МОН (питання щодо документів про середню освіту):

  • +38 (044) 481-47-67;

ЄДЕБО, ДП “Інфоресурс” (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв):

  • +38 (044) 290-18-13
  • +38 (095) 281-13-54
  • +38 (067) 551-24-74
  • +38 (093) 342-38-63.

Електронні звернення можна надсилати на скриньку: ez@inforesurs.gov.ua

Фонд “Відкрита політика” (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)

  • 0 (800) 50-45-70 – БЕЗКОШТОВНО!
  • +38 (068) 951-25-13
  • +38 (097) 983-65-91
  • +38 (095) 875-74-99
  • +38 (050) 550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/)

Skype: Dostupna Osvita UA

Урядовий контактний центр

  • 1545
Коментувати

23 серпня 2019
22 серпня 2019
21 серпня 2019