Укрзалізниця запустила чат-боти: тепер квитки можна придбати у Viber та Телеграм

0

Сьогодні «Укрзалізниця» запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії.

Укрзалізниця запустила чат-боти: тепер квитки можна придбати у Viber та Телеграм

Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку.

Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати бот можна тут.

Коментувати
25 січня 2021
22 січня 2021
21 січня 2021
20 січня 2021
19 січня 2021
18 січня 2021
15 січня 2021