МОН розпочало поширювати сервіс е-журналів та е-щоденників серед шкіл, які ще не мають їх у користуванні на безкоштовній основі.

В Україні почали підключати школи до сервісу електронних журналів і щоденників
Модуль E-Journal є частиною модернізованої державної системи АІКОМ зі збору, зберігання та управління даними.
Сервіс простий у користуванні та має дружній інтерфейс, через який організовано доступ до різних сторінок: дані про учнів, розклад уроків, списки відвідування, домашні завдання тощо. Інформація буде вноситись вчителями, а за допомогою логіна й пароля батьки та учні зможуть отримати до неї доступ.
Батьки в режимі онлайн у е-щоденниках бачитимуть інформацію про присутність дитини на навчанні, рівень її успішності, коментарі та поради вчителів, а учні – отримуватимуть завдання, слідкуватимуть за розкладом тощо.
Алгоритм підключення ЗЗСО до E-Journal відбувається в чотири кроки.
Крок 1. Заклад освіти надсилає на електронну адресу ДНУ «Інститут освітньої аналітики» (ejournal@iea.gov.ua) запит щодо підключення з обов’язковим зазначенням наступної інформації:
- регіон (область);
- місто/ОТГ;
- назва закладу освіти з вказанням його ID у системі ДІСО;
- ЄДРПОУ закладу освіти;
- ПІБ відповідальної особи (адміністратора);
- електронна адреса відповідальної особи (адміністратора);
- телефон відповідальної особи (адміністратора).
Крок 2. ДНУ «Інститут освітньої аналітики» розглядає звернення, створює в E-Journal адміністратора для даного ЗЗСО з відповідними правами доступу.
Крок 3. Система E-Journal автоматично генерує права доступу та надсилає запрошення на вказану електронну адресу адміністратора закладу освіти.
Крок 4. Відповідальна особа, отримавши права доступу, авторизується в системі й розпочинає роботу.
За перші дні роботи сервісу у відкритому режимі до нього підключилися понад 100 шкіл.
Наразі Інститут освітньої аналітики отримав звернення від закладів вищої освіти та професійно-технічної освіти щодо бажання також використовувати функціонал державних електронних щоденників та журналів і працює над реалізацією цього завдання.