Регіональний центр з надання БВПД у Сумській області
22 записи

Новий порядок перерахунку за неякісні послуги управління багатоквартирним будинком: що треба знати

0

У червні 2019 року прийнято новий порядок перерахунку за неякісні або ненадані послуги з управління багатоквартирним будинком управителем. Юристи Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області надають роз’яснення з цього актуального питання.

Новий порядок перерахунку за неякісно надані послуги з управління багатоквартирним будинком: що треба знати

Відтепер претендувати на такий перерахунок можна у випадках, якщо:

  • якість наданої послуги не відповідає вимогам, передбаченим договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком;
  • послугу надали несвоєчасно;
  • управитель не надав послугу або її окремих складових.

Щоб вам перерахували суму за неякісні послуги, необхідно здійснити перевірку та скласти акт-претензію.

Для проведення перевірки відповідності якості надання послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, необхідно звернутися до управителя багатоквартирного будинку, який зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача.

У разі встановлення під час перевірки фактів невідповідності якості надання послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідної послуги, в акті-претензії зазначаються:

  • дата і час проведення перевірки;
  • виявлені факти невідповідності;
  • інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги.

Акт-претензія складається у двох примірниках і підписується споживачем та управителем багатоквартирного будинку. Один примірник акта-претензії передається споживачеві, другий – зберігається в управителя.

У разі, коли за результатами проведення перевірки споживач та управитель багатоквартирного будинку не дійшли згоди відповідності або невідповідності якості відповідної послуги договірним умовам, причин виникнення таких порушень або невідповідності, акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.

Результати перевірки якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком можуть бути оскаржені в судовому порядку.

У разі прийняття управителем рішення про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, перерахунок здійснюється протягом місяця, що настає за місяцем, у якому отримано управителем акт-претензію, або дати визнання претензії споживача в управителем.

Сума перерахунку буде зараховуватися в оплату майбутніх платежів. При цьому перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача, управитель проводить для всіх споживачів будинку, яким послуга була надана невідповідної якості.

Інформацію про перерахунок управитель вказує у рахунку на оплату послуги, зазначаючи дані про період, протягом якого послуга надавалася невідповідної якості, суму та період перерахунку.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1. тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103 (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.

Коментувати

13 вересня 2019
12 вересня 2019
11 вересня 2019